09/09/2023 at 6:01 μμ |
ΧΑΡΟΒΑ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
6973184057 |
scharova@hotmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Ο NEANDERTAL ΜΕΣΑ ΜΑΣ |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
25/09/2023 at 8:56 μμ |
Παπαϊωάννου |
Βασιλική |
6947052047 |
vapapaio@sch.gr |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Βιωματική Συνεκπαίδευση Μαθητών Ειδικής Αγωγής και Γενικής Αγωγής στη Βιολογία |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/09/2023 at 12:58 μμ |
ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
6936822959 |
gampatzidis@uth.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Ανάλυση των εικόνων δραστηριοτήτων των σχολικών βιβλίων βιολογίας γυμνασίου και λυκείου |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
08/10/2023 at 8:40 μμ |
Τενέντε |
Αγγελική Παναγιώτα |
6936992267 |
angelatenente@hotmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
“Έκαστος εφ’ ω ετάχθη”: Θέατρο Επιστήμης |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
10/10/2023 at 9:08 μμ |
ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ |
6945780049 |
argzafeiro@yahoo.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Μια περιπέτεια διερεύνησης της ακίδας του ιού Sars Cov 2 με τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων PDB και iCn3D |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
11/10/2023 at 9:37 μμ |
ΞΑΠΛΑΝΤΕΡΗ |
ΜΑΡΙΑ |
6973009897 |
mxaplant@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Εκπαιδευτικό σενάριο για τη μελέτη των φάσεων ανάπτυξης μικροοργανισμού στο μικροσκόπιο με βάση τη μεθοδολογία Problem-Based Learning (PBL) |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
12/10/2023 at 1:03 μμ |
ΣΧΙΖΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6944187691 |
dschizas@uth.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Διερεύνηση των αντιλήψεων των καθηγητών βιολογίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τους επιστημονικούς νόμους και μεθόδους |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
12/10/2023 at 9:25 μμ |
Καρρής |
Γεώργιος |
6947610850 |
gkarris@hotmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Αξιολόγηση προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κοιλάδα των Πεταλούδων της Ρόδου |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΟΧΙ |
15/10/2023 at 2:33 μμ |
ΦΩΤΙΑΔΟΥ |
ΑΝΝΑ |
6945617800 |
fotiadouanna18@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Κυτταρογενετική – Αποτυπώματα DNA: Μία βιωματική προσέγγιση μέσα στη σχολική αίθουσα |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
16/10/2023 at 7:48 μμ |
ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
6973988336 |
aglykofridi@yahoo.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Φυσικές επιστήμες και ειδική αγωγή |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
18/10/2023 at 12:36 μμ |
Παππάς |
Ευάγγελος |
6955684845 |
vangelispap98@gmail.com |
Βιωματικό Εργαστήιο |
Αξιοποίηση προσομοίωσης για την κατανόηση εξάπλωσης του ιού HIV |
Βιωματικό Εργαστήριο |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
19/10/2023 at 6:08 μμ |
ΣΤΑΜΟΥ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
6988939263 |
gwgwsta@hotmail.com |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Δημιουργικό εργαστήρι με κατασκευές μαθητών για το περιβάλλον και την αειφορία |
Εργασίες με συμμετοχή καθηγητών και μαθητών (3) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
22/10/2023 at 7:04 πμ |
Πετροχείλου |
Δήμητρα |
6970959298 |
dpetroch@bio.auth.gr |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Διδάσκοντας το Περιφερικό Νευρικό Σύστημα στην COVID-19 εποχή |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
24/10/2023 at 11:14 μμ |
Ντινολάζου |
Χριστίνα |
6944945608 |
ntinolazou@hotmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Οι εννοιολογικοί χάρτες ως εργαλείο αξιολόγησης της κατανόησης των πολύπλοκων αλληλεπιδράσεων σε ένα οικοσύστημα |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
26/10/2023 at 9:19 πμ |
ΦΙΛΙΟΓΛΟΥ |
ΜΙΧΑΗΛ |
6939239650 |
micfilioglou@gmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
«Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση» |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
26/10/2023 at 1:11 μμ |
MΑΥΡΙΤΣΑΚΗ |
ΖΩΗ |
6987294625 |
zoemavritsaki@gmail.com |
Βιωματικό Εργαστήιο |
Τεχνικές και μεθοδολογίες της άτυπης μάθησης στην τυπική εκπαίδευση των επιστημών (STEM) |
Βιωματικό Εργαστήριο |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
27/10/2023 at 9:37 πμ |
Τσιμέλα |
Χαρά |
6978078606 |
tsimelahara@gmail.com |
Βιωματικό Εργαστήιο |
Εργαστήριο Βιοπληροφορικής: in silico PCR και περιοριστική πέψη χωρίς εξαγωγή DNAγια μαθητές Λυκείου |
Βιωματικό Εργαστήριο |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 10:22 πμ |
ΚΕΒΡΕΚΙΔΗΣ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
6942293196 |
tkebreki@eled.duth.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Εμπλέκοντας μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Επιστήμες της Θάλασσας |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 1:17 μμ |
ΓΕΩΡΓΙΟΥ |
ΜΑΡΘΑ |
6945155730 |
martgeor@biol.uoa.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Γυναίκες στην ιστορία της επιστήμης |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΟΧΙ |
29/10/2023 at 3:40 μμ |
Κριεμάδη |
Ελένη |
6944287405 |
ekriemadi@gmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Μικροδιδασκαλία της καρυοτυπικής ποικιλότητας και βιοποικιλότητας του γένους Τουλίπα (Tulipa) ως εφαρμογή περιβαλλοντικής εκπαίδευσης |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 5:42 μμ |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΜΗ |
ΧΡΥΣΑ |
+306909092892 |
chaposto@admin.duth.gr |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Αξιολόγηση της επίδρασης μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης στις γνώσεις και στάσεις μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Θαλάσσιο περιβάλλον και τη διατήρησή του |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 6:19 μμ |
Κλειδαρά |
Ειρήνη |
6941594535 |
bl02281@uoi.gr |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Εισαγωγή του χορού και της τέχνης στη διδασκαλία των νευροεπιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 8:25 μμ |
Κριεμάδη |
Ελένη |
6944287405 |
ekriemadi@gmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Μικροδιδασκαλία της καρυοτυπικής ποικιλότητας και βιοποικιλότητας του γένους Τουλίπα (Tulipa) ως εφαρμογή περιβαλλοντικής εκπαίδευσης |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 8:51 μμ |
ΦΥΤΙΛΑΚΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
6988716541 |
ifitilakos@ymail.com |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Η Γενετική πληροφορία |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Διαδικτυακά |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 11:20 μμ |
Κατσιδονιώτης |
Δημήτριος |
6976759941 |
skoufosss@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Γραφική Ιατρική (Graphic Medicine): Οι γραφικές νουβέλες (κόμιξ), ως μέσο προώθησης του Εγγραμματισμού Υγείας σχετικά με τον Καρκίνο (case study: Ο καρκίνος του Μαστού). |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
29/10/2023 at 11:56 μμ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
6974928792 |
dimevagelou@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Μελέτη του ενδιαφέροντος των Μαθητριών/Μαθητών για Χρήσιμα Φυτά: Μέθοδος για την Αντιμετώπιση του Φαινομένου «Plant Blindness» |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 3:51 πμ |
ΠΑΠΑΔΕΛΗ |
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ |
6945948785 |
eripapadeli@gmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Χρήση εφαρμογής για κινητές συσκευές για την υλοποίηση εργαστηριακής άσκησης με τίτλο «Μικρόβια παντού» |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 9:32 πμ |
Μηνά |
Μαρία |
6976080255 |
m.maria89@gmail.com |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Η εξερεύνηση για τη «Flora Graeca» στην Πελοπόννησο: θέματα βιοποικιλότητας, χρωμάτων και διδαγμάτων |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 10:32 πμ |
Χρηστίδου |
Ακριβή |
6974995034 |
akchrist@hotmail.gr |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Η σχέση των διδακτικών εγχειριδίων βιολογίας του ελληνικού σχολείου με τις γονιδιακές αντιλήψεις μαθητριών/ών και εκπαιδευτικών |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 12:49 μμ |
ΓΕΩΡΓΙΟΥ |
ΜΑΡΘΑ |
6945155730 |
martgeor@biol.uoa.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Από την ανακάλυψη του μικροσκοπίου μέχρι τα σύγχρονα εικονικά εργαστήρια: Διδακτική προσέγγιση για την ιστορία της μικροσκοπίας |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΟΧΙ |
30/10/2023 at 2:32 μμ |
ΦΥΤΙΛΑΚΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
6988716541 |
ifitilakos@ymail.com |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Η Γενετική πληροφορία |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Διαδικτυακά |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 2:54 μμ |
Χαραλαμπόπουλος |
Αθανάσιος |
6996061844 |
athanchar@gmail.com |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Αστικό πράσινο και αλλεργίες: πρώτη εκτίμηση του αλλεργιογόνου δυναμικού χώρων αστικού πρασίνου της Θεσσαλονίκης |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 3:30 μμ |
Αγγελίδου |
Ιωάννα |
+357 99152937 |
joanna_angelidou@hotmail.com |
Αποκλειστικά Αναρτημένη Εργασία |
Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για την ενσωμάτωση της επιστήμης της εντομολογίας σε προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην Κύπρο. |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 3:38 μμ |
Αγγελίδου |
Ιωάννα |
99152937 |
joanna_angelidou@hotmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Η επιστήμη της εντομολογίας στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Πιλοτικές δράσεις κι εφαρμογές στην Κύπρο |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΟΧΙ |
30/10/2023 at 5:11 μμ |
ΣΑΜΑΡΑ |
ΠΗΝΕΛΟΠΗ |
6977934400 |
psamara@biol.uoa.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Εθελοντική Δωρεά Μυελού των Οστών: Εκπαιδεύοντας Παιδιά και Εφήβους για τη Σημασία της Προσφοράς Αιμοποιητικών Κυττάρων |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 5:12 μμ |
Μπουρλής |
Παναγιώτης |
6978253643 |
mpoupa_bio@hotmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Συνήθειες και πεποιθήσεις των εφήβων σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής – Ο ρόλος του σχολείου |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 6:43 μμ |
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
6942277904 |
ckapodis@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Escape Evolution Room: Δημιουργία δωματίου απόδρασης για την εξέταση του κεφαλαίου της Εξέλιξης στη Β Λυκείου |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 6:49 μμ |
Τζανοπούλου |
Σταματία |
6977354999 |
stzanop@sch.gr |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Βιωματική δράση μαθητών για την κατανόηση του αναπαραγωγικού συστήματος του ανθρώπου στην Α΄ Λυκείου |
Εργασίες με συμμετοχή καθηγητών και μαθητών (3) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 8:29 μμ |
Κοτσίκης |
Παναγιώτης |
6972087231 |
pkotsikis@icloud.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Μοριακή διαγνωστική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση : Προσομοίωση ηλεκτροφόρησης DNA |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 9:08 μμ |
ΧΑΛΚΙΔΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6981636454 |
dimchalk96@yahoo.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Διδακτική πρόταση για την εισαγωγή σε έννοιες βιολογίας μυκήτων μέσω πειραματικών δραστηριοτήτων |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΟΧΙ |
30/10/2023 at 9:51 μμ |
Λαντζούνη |
Μαρίνα |
6978558889 |
mlantzouni@gmail.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Ποιος χρωμάτισε τα ρούχα της Wednesday; Μια δραστηριότητα – παιχνίδι για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου με απλά πειράματα φυσικών επιστημών. |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 10:10 μμ |
Λαντζούνη |
Μαρίνα |
6978558889 |
mlantzouni@gmail.com |
Βιωματικό Εργαστήιο |
Έλα να παίξουμε Βιολογία! Βιωματικό εργαστήρι με παιχνίδια για τη διδασκαλία της βιολογίας. |
Βιωματικό Εργαστήριο |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 10:12 μμ |
ΚΩΣΤΑΡΙΔΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
2105442592 |
panakost1967@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Πιλοτική Εφαρμογή και Επιμορφωτικό Υλικό για το Αναμορφωμένο Πρόγραμμα Σπουδών Βιολογίας Γυμνασίου |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 10:30 μμ |
Κελεφιώτης |
Δημήτριος |
6937118468 |
dk@sch.gr |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Παιχνιδοποιημένη μάθηση που βασίζεται στο δίλημμα και την πλατφόρμα DiBL. Εφαρμογή στο μάθημα της Βιολογίας. |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
30/10/2023 at 11:53 μμ |
Αμπραχίμ |
Κυριακή-Δήμητρα |
6979246712 |
kamprachim@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Σχεδιασμός και υλοποίηση διδακτικού σεναρίου για τη διδασκαλία των ομάδων αίματος |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Διαδικτυακά |
ΝΑΙ |
31/10/2023 at 10:11 πμ |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
6976338318 |
isdimitriadis@yahoo.com |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Απόδραση από τη δογματική διδασκαλία της Βιολογίας: Η λύση του χιούμορ, της ετυμολογίας και της ιστορίας |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
03/11/2023 at 6:21 μμ |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ |
ΑΝΘΗ |
6978662112 |
anthi.oikon@gmail.com |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Γνώσεις και αντιλήψεις φοιτητών Βιολογίας σχετικά με τις προστατευόμενες περιοχές Natura 2000 |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
03/11/2023 at 8:06 μμ |
ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΑΚΗ |
ΜΑΡΙΑΝΝΑ |
6944424082 |
mkalaitz@uoc.gr |
Αποκλειστικά Προφορική Εργασία |
Η συμμετχοη της ΠΕΒ στη συγγραφη σχολικών εγχειριδίων Βιολογίας Λυκείου |
Διδακτικές Πρακτικές (2) |
Φυσική Παρουσία |
ΝΑΙ |
04/11/2023 at 5:52 μμ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ |
ΠΗΝΕΛΟΠΗ |
6972501101 |
ppapadopoulou@uowm.gr |
Προφορική ή αναρτημένη εργασία |
Σχεδιασμός, ανάπτυξη & αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη διδασκαλία της κληρονομικότητας στο Γυμνάσιο |
Ερευνητικές Εργασίες (1) |
Φυσική Παρουσία |
ΟΧΙ |